Friday 21 December 2012

My New Life

Assalamulaikum semua,,,rasa lama sudah saya tak mengupdate blog ini. sekejap je kan masa berlalu....harap semua sihat2 sentiasa dan sentiasa dirahmati oleh Allah s.w.t. .

Alhamdulillah sekarang ni saya sudah tamat belajar di sebuah IPTA dan sekrg ni sudah berkerja sebagai Executive di sebuah syarikat swasta. and dalam masa yang sama, saya juga sedang menyambung pengajian saya di peringkat master. tapi, secara part time je la kan..hehehe..so far sekrg ni rse tenang and happy sgt3.
syukur di atas rezeki yg diberi oleh Allah selepas pahit derita yang saya alami dalam hidup saya selama ni.

apa2 pun, setiap pemberian yang diberi oleh Allah, kita harus bersyukur kan.

Ok la semua, sampai di sini sje ye... bye :)



No comments:

Post a Comment

my self

my self

me

me

Total Pageviews

About Me

Search This Blog

Pages